یونیت دندانپزشکی کودک شهر مشاغل

Wiki Article

کودکان کمابیش از نشستن روی میز دندان پزشکی می ترسند، برای رفع این ترس می توان از بازی هایی استفاده کرد تا کودکان خود را در نقش خود دندان پزشک ببینند و این ترس را فراموش کنند. در این سیستم صندلی محل نشستن بیمار و یونیت محل قرارگیری و کنترل اینسترومنت ها و نیز کنترل صندلی توسط پزشک است. مسئله مهم این است که با انتخاب درست بهترین یونیت را خریداری کنید که این یونیت باید به لحاظ کیفیت خوب باشد و به افراد این امکان را بدهد که بتوانند بدون سختی روی یونیت قرار بگیرند. چراغ این یونیت ها از نوع LED با سنسور حرکت دست و نور بسیار بالا است. بنابراین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشد. علت اهمیت دادن به مسئله راحتی در خرید یونیت، به سبب مدت زمانی است که بیمار روی تخت قرار گرفته و دندانپزشک به درمان میپردازد. ᠎This article was cre at᠎ed by GSA ​Co ntent Ge ne᠎ra tor DE MO.


توجه به قدرت موتور یونیت در زمان خرید بسیار حائز اهمیت می باشد. یونیتی که در این بخش معرفی می نماییم از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و دندانپزشکان زیادی را ترغیب به خرید این محصول نموده است. این یونیت ها دارای آپشن هایی از جمله صفحه کلید دیجیتال، سینی ابزار قابل استریل، کراشوار پلاستیکی، تابوره، پدال چندمنظوره و مخزن آب اضراری می باشند. سینی ابزار قابلیت جدا شدن و اتوکلاو دارد. همچنینی صندلی این یونیت دندانپزشکی سانتم دارای دو دستگیره است که دستگیره ی سمت راست قابلیت تحرک دارد.صفحه کلید دستگاه قابلیت تغییر پوزیشن صندلی را نیز دارد. تابلت دستیار نیز دارای کنترل صندلی و چراغ است همچنین این یونیت های ایرانی دارای زیر سری ۲ محوره میباشنداین امر سبب شده که این یونیت قابلیت استفاده برای اطفال را نیز دارا باشد. تمامی این ابزار و تجهیزات در کنار هم یک مطب دندانپزشکی را مجهز کرده و توجه بیماران را به خود جلب میکنند. زمانی که تجهیزات و ابزار پزشکی مورد استفاده قرار میگیرند، باید بلافاصله ضد عفونی شوند تا قابل استفاده برای بیمار بعدی باشند. صندلی که بیمار بر روی آن قرار میگیرد به کمک موتوری در محصول تعبیه شده است، قابل جا به جایی است.


خرید و فروش یونیت دندانپزشکی

تمامی این صندلی ها دارای چراغی هستند که چراغ روی آن قرار میگیرد تا دندان پزشک به تمامی نقاط دهان و دندان ها دسترسی داشته باشد. شیلنگ های کوچکی برای تخلیه هر آنچه که در دهان جمع می شود مورد استفاده قرار می گیرد. در این بخش از مقاله "قیمت انواع یونیت دندانپزشکی مقایسه و اجزای یوینت دندانپزشکی" جدولی از قیمت انواع یونیت های دندانپزشکی برای مقایسه قیمت و همچنین راهنمای خرید یونیت دندانپزشکی برای شما پزشکان عزیز قرار داده شده است. این قیمت ها مربوط به اوایل پاییز سال 1398 هستش. به این صندلی ، یونیت دندانپزشکی و یا صندلی دندانپزشکی گفته می شود. همانطور که گفته شد دستگاه اتوکلاو با فشار و دما کار میکند. این محصول از جنس MDF با رنگ با کیفیت پلی اورتان تهیه شده که می تواند عمری طولانی در مرکز بازی شما داشته باشد. این فرایند باعث از بین رفتن میکروبها و استریل شدن ابزار میشود. به علاوه در بحث استریل کردن هم باید از دستگاه مخصوص این کار استفاده شود تا میکروبی روی ابزار باقی نماند. • ۴-میله ی مارپیچ: این میله نیروی خود را توسط گیربکسی که روی الکتروموتور بسته شده است از الکتروموتور گرفته و با حرکت راستگرد موتور کفی به سمت بالا و با حرکت چپگرد به سمت پایین میآید. Th​is ᠎details w᠎as  do ne with the aid of G SA Written content  Gen erator Demover​si᠎on.


فلسفه به کارگیری بلبرینگ ها در دو طرف پروانه چیزی نیست به جز تسریع نمودن عمل گردش پروانه، البته در کنار این ها، کارتریج های ایربرینگی نیز دقیقا مشابه با کارتریج های بلبرینگی در دو طرف پروانه به کار گرفته خواهند شد. این صندلیها دارای تجهیزات و ابزاری هستند که به آن متصل شده و هر کدام کارایی متفاوتی دارد. در صورتیکه لیمیت سوئیچها دچار ایراد شوند( خرابی کامل معمولا کمتر اتفاق میافتد) صندلی یا پشتی در یک جهت آنقدر حرکت مینماید تا گلاس آينومر لوتینگ سمان مرون در انتها موتور و محور حرکت دهنده آن گریپاژ نموده و در همان حالت بصورت قفل شده باقی بماند.که در مواردی که اپراتور کلید را بیش از حد نگه دارد میتواند منجر به سوختن موتور و یا شکستن اتصالات نگهدارنده موتور نیز شود. همچنین در صورت مشاهده مواردی از قبیل مسدود شدن فیلترهای آب و هوا و ساکشن، پارگی یا پوسیدگی شلنگ ها، قطع شدن برق دستگاه، سوختن فیوزها یا سوختن لامپ چراغ، وجود ایراد در میکروسوئیچ ها، خرابی موتور یا برد اصلی، مشکل رگلاژ بازوهای دستگاه و ظهور در شیر سه قلوی کاسه کراشوار نیاز است تا جهت تعمیر یونیت دندانپزشکی اقدام نمود. پس از اتمام کار، رسوبات و مواد موجود در داخل شیلنگ با استفاده از کلید برگشت ساکشن تخلیه شود، شیر آب و هوا بسته شود، چراغ یونیت در مواقع عدم استفاده خاموش شده و فیلتر داخل کراشوار نیز تمیز شود.

Report this wiki page